Workshop: Efficiënt werken

 

‘Werk slimmer, niet harder’

 

We leven allemaal in drukke tijden en willen het beste resultaat. Hoe zorg je ervoor dat je je werk blijft ordenen en zo efficiënt mogelijk uitvoeren zonder het overzicht te verliezen? Timemanagement is en blijft lastig.

Onze aanpak voor efficiënt werken

 

Welke mogelijkheden zijn er en kun je benutten om efficiënter te werken en niet harder? Hoe ga jij om met (de honderden) mails die iedere dag weer binnenkomen, pak jij ze gelijk op of loopt jouw mailbox helemaal over? Hoe ga je hiermee om? Samen kijken we hoe je je dagen het beste kan indelen, afspraken het beste gepland kunnen worden en tijd over kunt houden voor de leuke en belangrijke werkzaamheden met een focus op doelmatigheid.

 

Direct toepasbare tips worden al tijdens de workshop gegeven om direct efficiënt te werk te gaan.

 

Vier tot zes weken na de workshop efficiënt werken vindt er nog een persoonlijk begeleidend gesprek plaats. Er wordt dan gekeken waar je op dat moment nog tegenaan loopt en er worden (persoonlijke) tips gegeven!

 

Informatieaanvraag

Het verhaal van de trainer…

Mijn naam is Lisette en ik werk sinds 2007 bij Freudenberg als trainer ‘Efficiënt werken’, kwaliteitscoördinator en financieel medewerker. Van een kleine organisatie met drie collega’s zijn we inmiddels uitgegroeid naar een gezellig kantoor met tien collega’s. Om alles en iedereen in goede banen te leiden, vergt dit een bepaalde orde en structuur waar we met zijn allen een bijdrage aan leveren om het werk overzichtelijk te houden. Om dit in te regelen, heb ik de workshop ‘Efficiënt werken’ ontwikkeld. Het doel van deze workshop: leer zo efficiënt mogelijk plannen en ordenen voor het beste resultaat. Mijn collega’s waren erg enthousiast. Na een try-out zijn externe relaties ook enthousiast en daarom bieden wij deze workshop nu voor iedereen aan, om deze kennis te delen en anderen te leren om overzicht te bewaren in hun werkzaamheden ondanks de soms hectische/chaotische (werk)dagen.

 

Doelen en resultaten

Je…

  • weet hoe het beste e-mails te verwerken, op welk moment en wat te doen als dit niet lukt;
  • leert door de workshop ‘efficiënt werken’ hoe je jouw agenda goed kan indelen in tijd en zo zelfs tijd kan overhouden;
  • ontdekt hoe je bepaalde Outlook functies het beste kan benutten om het werk makkelijker te maken;
  • krijgt uitleg hoe je afspraken het meest efficiënt kan plannen en het overzicht bewaart;
  • hebt meer zicht op werk wat er ligt en kan hierdoor beter prioriteiten stellen en efficiënter werken;
  • ervaart meer rust en ruimte door een betere planning.
8,9
Klanten geven ons een gemiddeld cijfer van 8,9

Voor wie is de workshop: efficiënt werken?

Onder andere managers, secretaresses, assistentes en andere functies die behoefte hebben aan een betere planning, overzicht van werkzaamheden, een volstromende mailbox hebben en daar stress van krijgen.

 

Praktische informatie 

Het betreft een workshop van 2 uur met een groep van 6 deelnemers en wordt gegeven op onze locatie in Hellevoetsluis of op locatie. De workshop wordt als volgt aangeboden: incompany, open inschrijving en individueel. Zie onze kalender voor reeds geplande trainingsdata.

 

Informatieaanvraag

Heb je een vraag over ons aanbod, onze werkwijze of wil je een training op maat?

 

Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

<!-- End Google Tag Manager (noscript